Tuesday 16 May 2023

SET HELLO NEW YOU| Bantu misi kurus dengan sihat

 Bismillah

Allahumma solli a'la muhammad


Semalam buka group wasap family, aduh sentap pulak dapat mesej dari ahli family.


"30 HARI RAMADHAN KITA USAHA TURUNKAN BERAT BADAN , TAPI HANYA 3 HARI SYAWAL BERAT SENANG BERTAMBAH"


Tapi memang betul kan. Iyalah menu-menu di hari raya memang bukan calang-calang. Tambah-tambah dengan air manis yang pelbagai rasa untuk dinikmati. 


Oleh itu kawan-kawan, mari lah kita insofi semula diri sendiri dan marilah kita meneruskan semula gaya hidup ketika di bulan Ramadan. Hehe. 


Kena sangat la bila shaklee buat promo bulan ni SET HELLO NEW YOU. 


Set ni sebenarnya dah bermula Ogos 2022.

Kenapa namanya Hello New You? Sebab dengan bantuan set ni, kita merubah menjadi kita yang baru 😊Dari fizikalnya semacam makcik-makcik terus transform menjadi seperti anak dara. Gituu😊


Dengan set ini lah izh memulakan misi untuk mengurangkan kilo badan. Remuk jiwa bila dapat pertanyaan dah berapa bulan mengandung sedangkan baby tiada dalam kandungan. Hanya mengandungkan lemak-lemak yang tidak sihat. 


Bermula dengan set ini lah izh belajar tentang ilmu INTERMITTENT FASTING (IF) & DIET KETO dalam misi penurunan berat badan. Pada entry  yang sebelum ini izh ada berkongsi berkaitan IF. Korang boleh baca semula disini tau. 



Dalam misi penurunan berat badan satu perkara yang teramat penting adalah menu makanan harian kita. Sebab tu ada pepatah mengatakan KITA ADALAH APA YANG KITA MAKAN. Benar. Apa yang kita makan bukan saja mempengaruhi saiz dan berat badan kita tapi juga mempengaruhi akhlak kita juga tau. 


Penyakit-penyakit yang singgah di tubuh kita juga banyak dipengaruhi oleh pemakanan kita kan. Tapi itulah untuk sediakan menu-menu yang berkhasiat dan memenuhi nutrisi yang diperlukan  oleh badan ni adalah sesuatu yang bukan senang. Perlu pada mujahadah. Sebab tu untuk  misi kurus izh kali ni set hello new ni sangat-sangat membantu 😊.


Jom kita tengok satu-satu item yang dalam set ni. ,



✅Cinch Shake 

-membantu turun berat badan tanpa susut otot sebab mengandungi LEUCINE. Jadi badan takkan menggelebeh atau berat rebound. 


✅Lecithin

-Membantu EMULSI LEMAK aka memecahkan lemak supaya lemak lebih mudah terbakar


✅Omega Guard 

-Membantu cepatkan proses pembakaran lemak


✅Herblax

-Bantu detoks dan bersihkan usus, singkirkan kotoran yg jadi sisa atau kerak najis di dinding usus dan salah satu punca perut buncit




Bermula dari,


✅ bersihkan & reset sistem pencernaan dgn Herblax

✅ ambil Protein Cinch untuk kawalan pengambilan mknn tinggi kalori, beri tenaga di siang hari serta membina otot agar bdn tidak geleber dan last, 

✅ Omega & lecithin bantu bakar lemak & tingkatkan metabolisma bdn.


Bila consistent amalkan, lepas exercise pun badan tak rasa cepat letih, lemau. Terasa lebih fit & cergas berbanding masa dulu.


Menariknya kalau korang beli Set Hello New You ni bulan ni, korang bakal dapat FREE CINCH SHAKE lagi setong 😍😍



Alhamdulillah ramai yang dapat feedback yang cukup wow bila guna SET HELLO NEW YOU ni. Ok jom izh guide sampai korang dapat berat ideal  😊😊



www.wasap.my/60148230380/naksetHNY


0 comments:

Post a Comment